۱۳۹۴ تیر ۴, پنجشنبه

کشته شدن ۴ سرباز اسرائیلی باعث شد که مردم اسرائیل برای صلح به خیابانها بیایند. اما امروز می بینیم که در اوج نادانی و غفلت ، بجای اینکه مسببین کشتار جوانان ایرانی محکوم شوند، بجای اینکه استفاده ابزاری از جوانان نقد شود می بینیم که این آقایان جنایتکار که مسبب اصلی جنگ و ادامه جنگ بودند از جسد قربانیان هم نمی گذرند و آنرا برای منافع خود علم می کنند. اوج بی شرمی است که این افراد به هنگام زنده بودن آلت دست خمینی و چند سپاهی نادان شدند و امروز هم این چنین از اجساد ایشان استفاده ابزاری می شود

تعداد زیادی از شهدای جنگ تنها بخاطر تشنگی مردند! تعداد زیادی بخاطر دروغهای فرماندهان روی مین رفتند و کشته شدند. تعداد زیادی بخاطر نداشتن یک ماسک ساده شیمیایی مردند! آری اگر شما روزهای جنگ را بخاطر بیاورید حتی یک ماسک ساده را در جبهه نداشتند و براحتی جوانان ایران را به کشتن دادند.
آیا این افرادی که جوانان ایرانی را به کشتارگاه بردند پاسخگو هستند؟ آیا ملت ایران آگاه است از خیانتی که در حق جوانانش شده است؟ امروز همان کسانی که جوانان ایران را برای فتح عراق به کشتار دادند، از جسد ایشان هم نمی گذرند و از باقیمانده این اجساد هم برای منافع شوم خود بهره می برند. ملت ایران نباید احساساتی شوند و با عقل و خرد باید با این جنایتکاران رژیم اسلامی برخورد نمایند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر