۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

هر چه به موعد انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک‌تر می‌شویم، اقتدارگرایان و گروه اقلیتی که خود را دلواپس می‌دانند و حزب‌اللهی می‌نامند، با پشتوانه بیت رهبری و مقامات نظامی، بر شدت حملات خود به ‫‏هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و ‫‏حسن‌روحانی رئیس‌جمهور می‌افزایند..



 این گروه معدود با خاطری آسوده از حذف، حصر و خانه‌نشینی انقلابیون قدیمی، در حال تکمیل آخرین پازل‌های جدول «حذف جمهوریت از نظام» هستند تا با خاطری آسوده بتوانند دوباره حاکمیت را یک‌دست کرده و فجایعی مانند فجایع ۸ سال ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد خلق کنند. در این میان «مداحان» که قشری نزدیک به نهادهای امنیتی و نظامی و البته بیت رهبری هستند، نقش «پیاده‌نظام» حمله به جمهوریت نظام را ایفا می‌کنند. این قشر ۴۰۰۰ نفره که معمولا از سواد سطحی آکادمیک و سیاسی برخوردارند، غالبا با تکیه بر نهادهای قدرت، برای خود پایگاهی کسب کرده و از این رهاورد مطامع سیاسی پایگاه‌های قدرت را تامین می‌کنند.

به گزارش «‫‏سحام»، ‫‏سعیدحدادیان که پیش از این حملاتی را در منابر مذهبی متوجه «سیدمحمد خاتمی» و «یاران نزدیک به خمینی» کرده بود، در دولت کودتایی محمود احمدی‌نژاد، از نزدیکان «دولت نزدیک به نظر رهبر!» محسوب می‌شد. پس از خانه نشینی ۱۱ روزه احمدی‌نژاد در پی عدم تمکین وی به دستور رهبر، حملات خود را متوجه رئیس دولت کرد و اسفندیار رحیم مشایی را «عورت» محمود احمدی‌نژاد نامید.

وی در مراسم مذهبی شب‌های ماه رمضان امسال در ‫‏مهدیه‌امام‌حسن‌مجتبی(سپاه ناحیه غرب تهران) بار دیگر«حمالة الحطب» قدرت شد و با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: «آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد، شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس‌جمهور باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنای‌تان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است

این مداح حکومتی و متمول تهرانی هم‌چنین اظهاراتی بی‌ادبانه را نسبت به هاشمی‌رفسنجانی بیان کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر