۱۳۹۴ اسفند ۲۸, جمعه

عدالت اسلامی .. ! ! ! ! ! ! ... حکم قرون وسطايی کور کردن چشم یک جوان توسط قضات دیوان عالی در دیکتاتوری آخوندی اسلامی ...!


به گزارش شهروند، قضات دیوان‌عالی جمهوی اسلامی پس از بررسی یک پرونده جنایی، حکم قصاص چشم یک پسر 23 ساله را تأیید کردند. این پسر که در یک درگیری چشم چپ پسر جوانی را نابینا کرده بود، قبلا به پرداخت دیه محکوم شده بود، اما این حکم در دیوان‌عالی تایید نشد.
متهم در دادگاه گفت: ....وقتی به میدان جمهوری رسیدم چند مرد را دیدم که با پدر و مادرم درگیر بودند و افراد زیادی به‌عنوان تماشاگر در آن‌جا جمع شده بودند. 

من با میله طلق شکسته موتورم به شاهدان گفتم تا زودتر محل را ترک کنند، اما همان موقع جلال سرش را برگرداند و میله ناخواسته به چشم او فرو رفت. 
من قصد توجیه کردن کار اشتباهم را ندارم، اما واقعا قصد آسیب رساندن به چشم جلال را هم نداشتم.
پس از صحبت‌های متهم، درپایان جلسه هیأت قضائی وارد شور شد و طبق ماده ٤٠٤ قانون مجازات اسلامی که در آن آمده است؛ «اگر شخصی از طریق آسیب رساندن به حدقه چشم یک نفر بینایی وی را از بین ببرد، به قصاص محکوم خواهد شد.»

با توجه به اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی که اعلام کرده بودند قصاص چشم در یک مرکز تخصصی چشم‌پزشکی مجهز امکان‌پذیر است، قضات دیوان‌عالی جمهوی اسلامی این حکم را تایید کردند ! ! ! !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر