۱۳۹۴ اسفند ۲۹, شنبه

در دین اسلام به مسلمانان به دروغ گفته شده الله، خدای عرب دانای مطلق میباشد، بر همه چیز واقف است و از هر قبل و بعدى در جهان آگاهی دارد !!! برای اثبات این فریب و دروغ فروخته شده به پیروان اسلام دو آیه از خود قرآن را دلیل و برهان قرار میدهیم.


"- و از نشانه های او کشتی های کوه پیکری است که در دریا روانند.
- اگر بخواهد باد را ساکن می کند ، پس کشتی ها بر پشت آب راکد میمانند، همانا در این نشانه هایی است برای هر پر صبر و شکرگزار."!!!
سوره شوری، آیات ۳۲ و ۳۳
در آیه ۳۲ از سوره شوری یک مغالطه مصادره به مطلوب است. اینکه در قرآن کشتی ها را نشانه ای بر اثبات وجود و قدرت الله بیان کرده است امری مغالطه آمیز است.
 آنهاها نشانه وجود و تایید هیچ خدایی نیستند. وجود این کشتی ها نشانه این است که انسان خالق این اختراع بوده و این انسان بوده که توانسته با اینکارش راهی برای تردد بر روی آبها پیدا نماید.
بنابراین وجود انسان و توانایی های او قابل اثبات شدن است اما وجود خدایان ادیان نظیر الله مدینه نه.
و در آیه بعدی نیز باز دوباره نویسندگان قرآن دست به مغالطه مصادره به مطلوب برده اند و آن اینکه شرایط جوی روی کره زمین همانند پیدایش باد را به خدایی نسبت داده اند که این خدا قابل اثبات شدن از نظر علمی و تجارب علمی نیست!

یکی از دلایل عدم وجود چنین خدایی را حتی در محتوای همین آیه ۳۳ در سوره شوری میتوان فهمید و کشف کرد و آن اینکه این الله مدینه حتی از پیش بینی دانش و پیشرفت تکنولوژی دریانوردی هزار و اندی سال پس از صدر اسلام نیز عاجز بوده

 و نمی دانسته که کشتی هایی با تکنیک محرکه استفاده از ماشین های بخار و توربینی یا موتورهای دیزلی-بنزینی پیستونی یا موتورهای جت، یا پانل های خورشیدی و یا حتی تکنولوژی اتمی ساخته خواهند شد که نیاز به وجود وزش باد برای تحرک بر روی دریاها نخواهند داشت!
چگونه این خدای همه چیزدان محمد و اعراب ۱۵۰۰ سال پیش اینگونه غافل از پیشرفت های علمی دنیای امروز بوده و نمیدانسته که كشتى هاى بادبانى روزى به اسباب بازیهای تفریحی انسانها تبدیل خواهند شد
 و انسان قادر خواهد بود برای نیازهای تجاری و گردشگری خود دست به ساخت قایق ها و کشتی های غول پیکر دیگری بزند که بی نیاز از وزش باد حتی سالها بدون نیاز به سوخت گیری در دریاها و اقیانوس ها حرکت خواهند کرد و اینکه الله به این موارد مهم در قرآن اشاره نکرده است جای پرسش و تامل دارد!
آیا وجود همین نکات ساده در قرآن نباید تلنگری برای بیداری پیروان این دین باشد و به آنها بفهماند که چگونه اسیر دست مشتی شیاد دین شده اند و چگونه عمری را در راه خرافه پرستی و توحید(موهوم) گرایی هدر داده اند!؟
قرآن را به زبان مادری بخوانید و با دقت هم بخوانید. قطعا در آن آیات بسیاری در رد خدای عرب، الله پیدا خواهید کرد..!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر