۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

به واقع چه بروز ما آوردند،پس از حمله اعراب تمام کتابخنها را سوزاندند،عالمان را کشتند،تاریخ مان را پنهان نمودند، و اذهان را به قبول خرافه و مرده پرستی سوق دادند.. مفاتیح الجنان با ارزشمند‌ترین کتاب شیعه، و ایرانیان مسلمان، نوشته عباس قمی، یک جاهل و بیخبر از تاریخ، خود اگر میدانست که اعراب پس از حمله به ‌قم، چه بر سر ساکنان شهر آوردند، باید شرم مینمود حتی از فکر کردن به این کتاب و دین اسلام.. و انسان از روی نا آگاهی‌، در این کتاب رسمأ قوانین بردگی و زندانی جهل بودن خود را می پذیرد.. محتوای این کتاب، پاس داشتن متجاوزان تازی، در گیر نمودن انسان در طی‌ شبانه روز با خدای خیالی، و از همه کریه تر اینکه دعاهایی برای درمان امراض نوشته شده... !!! آیا در جهان امروز، این اراجیف جای دارد؟ و مایه شرمساری است که امروزه بگویی مردم کشور من هنوز به این خرافات پایبند هستند .. دردناک است...

به واقع چه بروز ما آوردند،پس از حمله اعراب تمام کتابخنها را سوزاندند،عالمان را کشتند،تاریخ مان را پنهان نمودند، و اذهان را به قبول خرافه و مرده پرستی سوق دادند..
مفاتیح الجنان با ارزشمند‌ترین کتاب شیعه، و ایرانیان مسلمان، نوشته عباس قمی، یک جاهل و بیخبر از تاریخ، خود اگر میدانست که اعراب پس از حمله به ‌قم، چه بر سر ساکنان شهر آوردند، باید شرم مینمود حتی از فکر کردن به این کتاب و دین اسلام..
و انسان از روی نا آگاهی‌، در این کتاب رسمأ قوانین بردگی و زندانی جهل بودن خود را می پذیرد..

محتوای این کتاب، پاس داشتن متجاوزان تازی، در گیر نمودن انسان در طی‌ شبانه روز با خدای خیالی، و از همه کریه تر اینکه دعاهایی برای درمان امراض نوشته شده... !!!
آیا در جهان امروز، این اراجیف جای دارد؟ و مایه شرمساری است که امروزه بگویی مردم کشور من هنوز به این خرافات پایبند هستند .. دردناک است...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر