۱۳۹۴ دی ۲۸, دوشنبه

نامه شیرین عبادی به روحانی؛ کی نوبت آشتی با ملت ایران می‌رسد؟ شیرین عبادی وکیل دادگستری و برنده جایزه نوبل صلح در نامه‌ای به حسن روحانی از او پرسیده که اگر دولت ایران می تواند با کشوری که دشمن خود می دانست مذاکره کند و بر سر مساله هسته ای آشتی کند، چرا نمی تواند با مردم خود آشتی کند؟ خانم عبادی در نامه خود، که در وبسایت مرکز حامیان حقوق بشر منتشر شده است، ضمن ابراز خوشنودی از آزادی زندانیان ایران و آمریکا همزمان با روز اجرای برجام و لغو تحریم ها، نوشته است که بی شک آزادی آنها نتيجه "آشتی كنان دولت ايران و ايالات متحده آمريكا" است.

نامه شیرین عبادی به روحانی؛ کی نوبت آشتی با ملت ایران می‌رسد؟
شیرین عبادی وکیل دادگستری و برنده جایزه نوبل صلح در نامه‌ای به حسن روحانی از او پرسیده که اگر دولت ایران می تواند با کشوری که دشمن خود می دانست مذاکره کند و بر سر مساله هسته ای آشتی کند، چرا نمی تواند با مردم خود آشتی کند؟
خانم عبادی در نامه خود، که در وبسایت مرکز حامیان حقوق بشر منتشر شده است، ضمن ابراز خوشنودی از آزادی زندانیان ایران و آمریکا همزمان با روز اجرای برجام و لغو تحریم ها، نوشته است که بی شک آزادی آنها نتيجه "آشتی كنان دولت ايران و ايالات متحده آمريكا" است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر