۱۳۹۴ دی ۲۴, پنجشنبه

همسر نرگس محمدی از اخلال در دادن داروهای نرگس محمدی و تعویق دادگاهش می گوید ...


خبرگزاری قاصدان آزادی: تقی رحمانی همسر زندانی سیاسی نرگس محمدی خبر از اخلال در دادن داروهای روزانه نرگس محمدی می دهد و می گوید اخلال در دادن داروها از بیست روز پیش شروع شده است و این درحالیست که دادگاه نرگس محمدی که قرار بود روز شنبه برگزار شود برای سومین بار و بدون دادن دلیل به وکیل وی به تعویق افتاده است.
خانم محمدی به بیماری آمبولی ریه و فلج عضلانی مبتلاست .بطور خاص بیماری وی در فضای پرتنش زندان تشدید می شود و اخلال در دادن دارو به وی احتمال به خطر افتادن جان این زندانی سیاسی را در پی دارد.
آقای رحمانی در صحبتهایش اضافه میکند که اخلال در دادن داروها چه عمدی و چه غیرعمدی باشد، برای بیماری خانم محمدی خطرناک است، چرا که می‌تواند به معلول شدن این زندانی منجر شود.
ملاقات با خانم اشتون، مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مجموعه فعالیت‌های مدنی مانند شرکت در سمینار هوای پاک، نقد و بررسی بیانیه حقوق شهروندی آقای روحانی، تلاش برای لغو اعدام زندانیان اهل سنت و اعتراض به اسید پاشی به چهره زنان در جلوی مجلس، از جمله موارد اتهامی خانم محمدی بعد از آزادی از زندان در سال ١٣٩١ است.
آقای رحمانی همچنین از اجازه ندادن مقام‌های مسئول به نرگس محمدی برای برقراری تماس تلفنی با فرزندان خردسالش که در فرانسه ساکن هستند، خبر داد و گفت که این زندانی از این حق، محروم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر