۱۳۹۴ بهمن ۶, سه‌شنبه

خدای دینداران ، خدای چه کسانی ست ؟؟؟؟ ... نام ببرید ..!!

وقتی برای رسیدن به یه آرزو یا خواسته ات دعا کردی (مثلا رسیدن به یه مال و منال یا قبولی توی دانشگاه یا رسیدن به فرد مورد علاقه ات!! یا پاس شدن چکت!! یا خریدن فلان وسیله یا فلان ماشین و خونه..  یا .. !!) ..

و بعد هم به خواسته ات رسیدی.. و طبعا (!) فکر کردی که کار "خدا" ی خیالیت بوده! ، ..

این بار به این فکر کن که چند نفر "آدم" ؛ بچه و زن و بزرگ و کوچیک، تو سرتاسر جهان و طی میلیونها سال، چه زجرهایی کشیدن، چه سختیها و عذابها و گرسنگی و تشنگی و جنگ و بیماری و بلایا و بدبختی و تنهایی و دربدری و بی پناهی و هزارجور مردن دردناک و سوختگی و غرق شدن و منفجر شدن و له شدن و یخ زدن و قطع عضو و چه و چه به سرشون اومده ..
اونا چی ؟؟؟؟؟؟؟ ... آرزویی نداشتن ؟؟؟؟ ... خدایی نداشتن ؟؟؟؟؟؟ ... یا این خدا ، خدای اونا نبوده و نیست ؟؟؟؟؟؟؟ ... یا هست ولی اونا رو ندیده ؟؟؟ یا دیده ولی نتونسته براشون کاری بکنه ؟؟؟؟؟؟؟ ..
یا بازم میخوای بری دنبال حکمت و قسمت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ... !! آره خب ... اونجوری خیلی آسونتره .. هضم و تحملش خیلی راحت تره .. !!
اونجوری دیگه لازم نیست فکر کنی و به مغز و فکرت فشار بیاری ... دنبال منطقی برای چیدمان پازلش باشی .. !!! ... باشه .. هرجور راحتی.. ولی قابل قبول نیست ..!!  به درونت مراجعه کن ...
******************
*** بیشتر اندیشه کنیم ... ***

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر