۱۳۹۴ دی ۲۳, چهارشنبه

اهدای ۲۱ هکتار زمین باارزش ساحلی به یک ورزشکار از سوی احمدی‌نژاد ...


"دادستان عمومی و انقلاب" شهرستان ساری در استان مازندران می‌گوید محمود احمدی‌نژاد، رییس پیشین جمهوری اسلامی، یک زمین ساحلی باارزش به مساحت ۲۱ هکتار را به صورت رایگان به یک ورزشکار واگذار کرده است.
به گزارش خبرگزاری دولتی "ایرنا"، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری روز دوشنبه (۲۱ دی-۱۱ ژانویه) در نشست "شورای حفظ حقوق بیت‌المال" استان مازندران، با اشاره به دریافت سند زمین واگذارشده به ورزشکار مورد نظر، گفت: «واگذاری این زمین دولتی به یک ورزشکار از سوی رییس جمهوری وقت خلاف قانون بود ولی هیچ مدیری در سطح استانی و حتی ملی اعتراضی به این واگذاری نداشت.»
آقای جعفری تاکید کرده که زمین واگذارشده به این ورزشکار، «از نظر موقعیت در یکی از بهترین نقاط ساحلی استان مازندران واقع شده است».
وی با بیان این‌که «مخالف تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و یا معافیت آنان از سربازی و حتی دادن مدرک تحصیلی به آنان نیست» خاطرنشان کرده که «واگذاری این حجم زمین دولتی به یک ورزشکار، برخلاف قانون است».
این مقام قضایی اضافه کرده: «استان مازندران یک استان ملی است که سواحل آن نیز صرفا متعلق به مردم این استان نبوده و نیمی از مردم ایران سالانه از این ساحل استفاده می‌کنند و ما حق نداریم اراضی ملی را چنین حاتم‌بخشی کنیم.»
اسدالله جعفری در پایان تاکید کرده که «دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد و برای احقاق حق نیز محکم می‌ایستد و مشکلی نیز در این حوزه ندارد».
گفتنی است این اظهارات دادستان ساری، ساعاتی بعد از انتشار از وب‌سایت خبرگزاری "ایرنا" حذف شد اما روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های خبری ایران، آن را عینا منتشر کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر