۱۳۹۴ دی ۱۳, یکشنبه

اعتراض کارگران معدن «شمال شرق» در تاخیر ۱۱ ماه پرداخت حقوق طنزی تلخ در تراکتها : یازده ماه است حقوق نگرفته ام ، جانم فدای رهبر !!!!! صبح روز شنبه 12 دی 94 جمعی از کارگران معدن ذغال سنگ قشلاق مقابل فرمانداری آزادشهر تجمع کردند. جمع کثیری از کارگر معدن ذغال سنگ قشلاق شهرستان آزادشهر صبح روز شنبه به علت عدم پرداخت حقوق ۱۱ ماهه خود، در مقابل فرمانداری آزادشهر به نشانه اعتراض تجمع کردند. پیش از این مدیر عامل شرکت ذغال سنگ شمال شرق آزادشهر در راستای تحصن و تجمع کارگران در سال گذشته و امسال قول پرداخت معوقات آنها را داده بود که هیچ کدام از این وعده ها عملی نشده و به سرانجام نرسیده است. یکی از این کارگران در گفتگو با خبرنگار حکومتی گفت : این حق ما که کار و شغل بسیار سختی داریم و جزء مشاغل سخت حساب می شود این نیست که ۱۱ ماه حقوق نگرفته ایم، خیلی ها به نان شبشان هم محتاج هستند. یکی دیگر از این کارگران، با اشاره به وضع نا مناسب مالی خود گفت: پسرم به خاطر نداشتن پول ترک تحصیل کرده است...

اعتراض کارگران معدن «شمال شرق» در تاخیر ۱۱ ماه پرداخت حقوق
طنزی تلخ در تراکتها : یازده ماه است حقوق نگرفته ام ، جانم فدای رهبر !!!!!
صبح روز شنبه 12 دی 94 جمعی از کارگران معدن ذغال سنگ قشلاق مقابل فرمانداری آزادشهر تجمع کردند.
جمع کثیری از کارگر معدن ذغال سنگ قشلاق شهرستان آزادشهر صبح روز شنبه به علت عدم پرداخت حقوق ۱۱ ماهه خود، در مقابل فرمانداری آزادشهر به نشانه اعتراض تجمع کردند.
پیش از این مدیر عامل شرکت ذغال سنگ شمال شرق آزادشهر در راستای تحصن و تجمع کارگران در سال گذشته و امسال قول پرداخت معوقات آنها را داده بود که هیچ کدام از این وعده ها عملی نشده و به سرانجام نرسیده است.
یکی از این کارگران در گفتگو با خبرنگار حکومتی گفت : این حق ما که کار و شغل بسیار سختی داریم و جزء مشاغل سخت حساب می شود این نیست که ۱۱ ماه حقوق نگرفته ایم، خیلی ها به نان شبشان هم محتاج هستند.
یکی دیگر از این کارگران، با اشاره به وضع نا مناسب مالی خود گفت: پسرم به خاطر نداشتن پول ترک تحصیل کرده است.

------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر