۱۳۹۴ دی ۱۳, یکشنبه

مردم ایران فریب جنگ زرگری پیش از انتخابات را نخورند! ----- همواره شاهد هستیم که پیش از برگزاری انتخابات جنگ زرگری براه می افتد و جناح های مثلا رقیب یکدیگر را متهم به موارد مختلف می نمایند. دادگاههای تشکیل می شود و عده ای از “خودیها ” به زندان می افتند. رسانه های مختلف از اخبار و وقایع پیش از انتخابات می گویند. با یک گرد و خاک کردن بیهوده فضای سیاسی یک سویه و بدون حزب ایران را بالنده و پر تکاپو جلوه می دهند ! چیزی که هرگز درست نیست و برعکس فضای سیاسی ایران مرده و سرد است. این جنگ زرگری میان جناحها و هیاهو های بوجود آمده وسیله رهبر و زیر دستانش علیه رقبای سیاسی دروغی بیش نیست. دروغی که با هدف افزایش حمایت مردم در انتخابات است و البته ویترین کردن این انتخابات در مجامع جهانی برای مشروعیت و اعتبار آوری برای نظام مذهبی و دیکتاتوری ولایت فقیه و حتی فریب کشورهای جهان برای کسب اعتبار است.

مردم ایران فریب جنگ زرگری پیش از انتخابات را نخورند!
---------------------------------
همواره شاهد هستیم که پیش از برگزاری انتخابات جنگ زرگری براه می افتد و جناح های مثلا رقیب یکدیگر را متهم به موارد مختلف می نمایند. دادگاههای تشکیل می شود و عده ای از “خودیها ” به زندان می افتند. رسانه های مختلف از اخبار و وقایع پیش از انتخابات می گویند. با یک گرد و خاک کردن بیهوده فضای سیاسی یک سویه و بدون حزب ایران را بالنده و پر تکاپو جلوه می دهند ! چیزی که هرگز درست نیست و برعکس فضای سیاسی ایران مرده و سرد است.
این جنگ زرگری میان جناحها و هیاهو های بوجود آمده وسیله رهبر و زیر دستانش علیه رقبای سیاسی دروغی بیش نیست. دروغی که با هدف افزایش حمایت مردم در انتخابات است و البته ویترین کردن این انتخابات در مجامع جهانی برای مشروعیت و اعتبار آوری برای نظام مذهبی و دیکتاتوری ولایت فقیه و حتی فریب کشورهای جهان برای کسب اعتبار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر