۱۳۹۴ دی ۲۴, پنجشنبه

علت اصلی‌ تمام جنگها در تاریخ تا به امروز سود حاصل، و راحتی کشورهای قدرتمند است. امروزه متاسفانه یک مشت ابله دینی با استفاده از جهل طرفداران، این هدف را برای قدرتمدران سیاسی آسان می نمایند. نمیدانم این بهشت چیست و کجاست، که این همه جاهل دینی به خاطر آن می کشند و می‌میرند.. بسیار تأسف بر انگیز است.. در این دنیا اگر همّت ، صبر ، مطالعه باشد بهشت به چه کار آید.. چرا امروزه دینداران می خواهند دنیا را به نابودی کشند برای بهشتی‌ که نیست، و هیچ کس ندیده؟ میخواهی‌ بهشت بروی؟ چرا جنگ؟ چرا تحمیل؟ .. خود را حبس کن و در خلوت خود عبادت کن ، محروم باش ، بمیر و برو بهشت .. بگذار ما به راه خودمان باشیم و جهنم رویم .. صلح بد نیست.. هست آیا ؟

علت اصلی‌ تمام جنگها در تاریخ تا به امروز سود حاصل، و راحتی کشورهای قدرتمند است. امروزه متاسفانه یک مشت ابله دینی با استفاده از جهل طرفداران، این هدف را برای قدرتمدران سیاسی آسان می نمایند.
نمیدانم این بهشت چیست و کجاست، که این همه جاهل دینی به خاطر آن می کشند و می‌میرند..
 بسیار تأسف بر انگیز است.. در این دنیا اگر همّت ، صبر ، مطالعه باشد بهشت به چه کار آید..
چرا امروزه دینداران می خواهند دنیا را به نابودی کشند برای بهشتی‌ که نیست، و هیچ کس ندیده؟ میخواهی‌ بهشت بروی؟ چرا جنگ؟ چرا تحمیل؟ .. خود را حبس کن و در خلوت خود عبادت کن ، محروم باش ، بمیر و برو بهشت .. بگذار ما به راه خودمان باشیم و جهنم رویم ..
صلح بد نیست.. هست آیا ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر