۱۳۹۵ خرداد ۱, شنبه

احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد: مدلینگ دیگر جوان امام‌زمانی باقی نمی‌گذارد آیا امثال علم الهدی واقعاً نگران کمبود جوان امام زمانی! هستند یا نگران واردات اجناس بی کیفیت چینی از طرف دوستان خود هستند؛ که در رقابت با اجناس با کیفیت اروپایی، باید بازار 80 میلیونی ایران را ترک کنند؟!

احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد:
مدلینگ دیگر جوان امام‌زمانی باقی نمی‌گذارد ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آیا امثال علم الهدی واقعاً نگران کمبود جوان امام زمانی! هستند یا نگران واردات اجناس بی کیفیت چینی از طرف دوستان خود هستند؛ که در رقابت با اجناس با کیفیت اروپایی، باید بازار 80 میلیونی ایران را ترک کنند؟!

احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد گفته با فعالیت‌ شرکت‌های مدلینگ «ضدفرهنگی»٬ دیگر «جوان امام زمانی» در ایران باقی نمی‌ماند و دولت٬ بازار کشور را به دست خارجیانی سپرده که نمی‌خواهند انقلاب به «هدف خود برسد.» (!!!!!!!!!!!!!!!!)

آقای علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزوده یکی از کارهای «دشمن» برای متوقف کردن حرکت انقلاب٬ «مبارزه در داخل کشور» است.
وی اضافه کرده «امروز یک شرکت مدلینگ ایتالیایی وارد کشور شده و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار داده است. ورود این جریان مدلینگ ضد فرهنگی در کشور نیز به این نقطه منتهی شده که ظرف دو ماه شرکت‌های مد و پوشش در تمام کشور فراگیر شده‌اند.»
امام جمعه مشهد ادامه داده «اینها در حالی است که این شرکت تنها دو ماه است که پایش به این مملکت باز شده است. از طرف دیگر هم می‌بینیم که دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگران ما بیکار شده‌اند. با این وضعیت دیگر جوان امام زمانی در این مملکت باقی می‌ماند؟ ببینید و هوشیار باشید دشمن دارد چه می‌کند.»
وی از اینکه بازار ۸۰ میلیونی یاران بدست کسانی سپرده شده که «می‌خواهند سرعت این انقلاب را کند کنند و نگذارند به هدف خود برسد» انتقاد کرده است ... !!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر