۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

کشتن یک نوجوان به احتمال کفر در آینده ... !!!

کشتن یک نوجوان به احتمال کفر در اینده!!
همانطور که می دانید، بر اساس مجموعه قوانین کیفری در دنیای مدرن امروز، به هیچ عنوان نمیتوان کودکان نابالغ را مجازات کرد وهمچنین هیچ فردی را نمی‌توان به احتمال آنکه ممکن است در آینده مرتکب جرم شود، مجازات کرد. ولی با کمال شگفتی! در قران چنین عملی برسمیت شناخته شده است. قران در ایات 66 تا 82 سوره کهف به شرح داستان خردستیز خضر و موسی می پردازد :
ایات 74 تا 81 سوره کهف :
پس رفتند و به نوجوانی برخوردند{بنده ما} اورا کشت، (موسی به او) گفت ایا شخص بیگناهی را بدون اینکه کسی را به قتل رسانده باشد کشتی، واقعا کار ناپسندی مرتکب شدی (74) گفت ایا نگفتم که تو هرگز نمیتوانی همپای من صبر کنی (75) .... اما نوجوان پدر و مادرش (هردو) مؤمن بودند پس (ترسیدم) مبادا ان دو را به طغیان و کفر بکشد (80) پس خواستیم که الله ان دو را به پاکتر و مهربان تر از او عوض دهد (81)

در این داستان خردستیز، ،بنده ی صالح! خدا یک کودک نابالغ را تنها به این دلیل که ترسیده بوده در اینده پدر و مادر خودش را به وادی کفر! بکشاند کشته است که البته این عمل او مورد ستایش الله نیز قرار گرفته است! ولی ان کودک نابالغ که هنوز جرمی مرتکب نشده بود که مستحق مجازات باشد. مجازات به جرم ارتکابی تعلق می‌گیرد، نه جرم ناکرده. 

از این گذشته ایا این الله مهربان! انقدر توانایی نداشته که بجای کشتن یک کودک نابالغ او را براه راست! هدایت کند تا بنده صالحش! به زحمت نیفتد!؟ ایا ميتواند اين سخنان ياوه، سخنان افريدگاري باشد كه بيش از يكصد ميليارد كهكشان او توسط انسان تاكنون كشف شده و در كهكشان راه شيري كه كره زمين هم در ان قرار دارد بيش از دويست ميليارد خورشيد و چند تريليون سياره دارد؟؟؟؟؟؟؟؟ ... !!!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر