۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

شکی نیست که اعراب امروز هیچ تقصیری درباره بلای ۱۴۰۰ سال پیش ندارند و بسیار کوته اندیشی است که کسی بخواهد با اعراب دشمن باشد و یا از آنها نفرت داشته باشد بخاطر جنایتی که ۵۰ نسل پیش پدرانشان انجام داده اند. این ما ایرانیان بودیم که ۱۴۰۰ سال اسلام را نگه داشته ایم ، این حقیقتی تلخ و فراموش شده است. دشمنان اصلی ایران در قم و تهران و مشهد جمعند و نه عربستان و عراق... !

آقای جنایتکار (دژمن!) هیچ دستاوردی جز فلاکت و بیچارگی در ۲۵ سال خلافت بر ایران ببار نیاورده است. دستاوردهای خامنه ای خبیث را نمی توان حتی یافت نمود! بهتر است بگوییم هیچ! البته به همراه فقر و افول در همه عرصه ها از فرهنگ و هنر تا اقتصاد و دیپلماسی.
اما ایشان ظاهرا می خواهد یک اثری بگذارد که با مغز فندقیش نخست بدنبال شترمرغ علوم انسانس اسلامی بود. همانند خمینی که دم از اقتصاد اسلامی زد و اقتصاد ایران را خرکی کرد ، ایشان هم سعی داشتند علوم انسانی را خرکی و اسلامی کنند که خوشبختانه با بی توجهی و انتقاد بزرگان مواجه شد و خفه خون گرفت!
امروز دوباره نگران هستند که چرا انگلیسی زبان دوم ایران است و عربی عزیز در آن جایگاه نیست! زبان عربی رو به افول است و حتی دانش زایی آن از فارسی هم کمتر شده است و آرام آرام به زبانی محلی و مذهبی تبدیل شده است. 

زور الکی هم نمی توانند بزنند که عربی را به مردم تزریق کنند. هرکس نیاز دارد خودش عربی را برای کاربرد شخصیش فرا خواهد گرفت و ۱۰ سال آموزش عربی هم هیچ اثری نداشته و نخواهد داشت. پاینده ایران 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر