۱۳۹۵ خرداد ۱, شنبه

ایران اسلامی تنها کشور مرده پرست دنیا و انهم نه اینکه مردگان و سرداران خود , بلکه مردگان دشمنانش را آنچنان ارج مینهند که بدور قبور انها حتی نرده طلائی میکشند و و مانند حیوانات گردن خود را با ریسمان به ان میبندند و از او طلب شفا مینمایند. انچنان حال و احوالمان خراب است و بیمار و گرفتار خرافاتیم که حدی ندارد.

ایران اسلامی  تنها کشور مرده پرست دنیا و انهم نه اینکه مردگان و سرداران خود , بلکه مردگان دشمنانش را آنچنان ارج مینهند که بدور قبور انها حتی نرده طلائی میکشند و و مانند حیوانات گردن خود را با ریسمان به ان میبندند و از او طلب شفا مینمایند.

انچنان حال و احوالمان خراب است و بیمار و گرفتار خرافاتیم که حدی ندارد.
 اگر اسرائیلیان میخواستند بمانند ما باشند میبایستی جسد آدلف هیتلر را به تل اویو میبردند و دورش را طلا میگرفتند و از جسد قاتلین اجدادشان از او شفا میخواستند !!!

 
من در حيرتم كه چرا در عربستان كه مهد اسلام هست ،، حتي يك امامزاده هم وجود ندارد ؟؟؟؟!!!!
ولی در کشور ما که به زور شمشیر مسلمان شده ایم این همه امام زاده هست!!!؟؟؟!!!

.
امامزاده ها از کجا آمدند؟؟
امامزاده به کسانی اطلاق میشود که ظاهرا از نسل امامان شیعه باشند... ولی :

در زمان یورش اعراب به ایران آنها به مناطق زیادی حمله کردند و نواحی گسترده ای از ایران را ویران کردند و به خاک و خون کشیدند...
بخصوص در نواحی گیلان و مازندران ایرانیان مقاومت جانانه ای کردند...
جنگ تا مدت زیادی ادامه داشت تا قسمت های ماورا النهر و خراسان و در این بین از هر دو طرف کشته میشدند...

جالب اینجاست هر گاه از لشگر اعراب فرمانده یا فرماندهانی کشته میشدن اعراب برای آنها مقبره ای میساختند و طبق رسوم اعراب جاهلیت آن مکان را مقدس میشمردند و بعد از فتح منطقه به ایرانیان تحمیل میکردند و چون به اسم اسلام وارد خاک ایران شده بودند این قبور را قبور صحابه رسول الله تفهیم میکردن و ایرانیان را مجبور میکردند که این قبور را مورد عزت و احترام قرار دهند!
دقیقا از این زمان بنیان امامزاده و امامزاده سازی در ایران شروع شد...
برای مثال:
در کجور، حوالی مازندران قبر "مسلم باحلی" هست که این شخص یکی از فرماندهان لشگر اعراب بود که در سراسر مازندران کشتار بیرحمانه ای از ایرانیان رو به اسم خودش در تاریخ ثبت کرده و در طی حمله به گیلان کشته شد و در منطقه کجور مازندران دفن شد و امروزه تعداد زیادی از ایرانیان به زیارت قبر این شخص رفته و از او طلب حاجت و نیاز میکنند!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر