۱۳۹۵ خرداد ۲, یکشنبه

این آیه را بخوانید تا به عمق فاجعه ای بنام الله، خدای ذهن محمد پی ببرید .. !! **** خدایی چنین سادیسمی، دروغگو، نادان و بیسواد، توهین کننده و فحاش نمی تواند وجود خارجی داشته باشد... !

این آیه را بخوانید تا به عمق فاجعه ای بنام الله، خدای ذهن محمد پی ببرید.. !!

خدایی چنین سادیسمی، دروغگو، نادان و بیسواد، توهین کننده و فحاش نمی تواند وجود خارجی داشته باشد.


" و در حقيقت بسيارى از جنيان و آدميان را براى دوزخ آفريده ايم چرا كه دلهايى دارند كه با آن حقايق را دريافت نمى كنند و چشمانى دارند كه با آنها نمى بينند و گوشهايى دارند كه با آنها نمى شنوند. آنان همانند چهارپايان بلكه گمراهترند، آنها همان غافل ماندگانند." !!!  ...... ( سوره اعراف، آیه۱۷۹)
 

چرا این خدای تازیان چنین سخن می گوید و رفتار می کند!؟
پاسخ این پرسش را باید در بیمار بودن سازندگان چنین خدایی جستجو کرد.


این خدای تازی رفتار سادیسمی دارد زیرا انسانهایی را که قادر به درک حقایق نیستند، نمی بینند و نمی شوند ابتدا می آفریند بعد همین انسانها را که خود اینگونه آفریده گناهکار میداند، آنها را به دوزخ می فرستد و مجازات هم می کند!
 

این الله دروغگوست چون از موجوداتی به اسم جنیان که از نظر علمی وجودشان قابل اثبات شدن نیستند و خود او نیز توان اثبات وجود چنین موجوداتی را با سند و مدرک ندارد نام میبرد!
این خدای محمد نادان و بیسواد است چون دل را عضو درک حقایق در بدن میداند و نه فعالیت های سلول های مغزی را!
این خدای تازی توهین کننده و فحاش است زیرا همانند انسانهای بی منطق توان استدلال ندارد و از ادبیات فحاشی در سخن گفتن هایش بهره میبرد!


آنهاییکه این الله بیابانهای حجاز را ساخته اند و بیش از چهارده قرن است این هیولای خونخوار را از سوی یک شیاد به نام محمد رسول الله به جهانیان تحمیل کرده اند قطعا خودشان از بیماران، دروغگویان، بیسوادان و شیادان تاریخ بوده اند.

و آنهاییکه امروز از چنین خدایی با چنین تفکر ابلهانه و سخنانی ابلهانه تر در قرآن پیروی و اطاعت می کنند قطعا باید همانند همین خدای تازیان یا فرصت طلب، جنایتکار، مکار و شیاد باشند و یا بیسواد و جاهل مطلق.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر