۱۳۹۵ خرداد ۱, شنبه

اساس کار اسلام شیعی بر دروغ و نیرنگ استوار بوده و هست. از قرار معلوم فقط مشتی شیاد دکاندار دین قادرند تا با امام زمان موهوم مذهب تشیع ساکن چاه های جمکران و سامرا ارتباط بر قرار کنند و بقیه هم باید بدون اما و اگر باورمند به این ارتباط های غیر قابل اثبات شده باشند !

اساس کار اسلام شیعی بر دروغ و نیرنگ استوار بوده و هست.
از قرار معلوم فقط مشتی شیاد دکاندار دین قادرند تا با امام زمان موهوم مذهب تشیع ساکن چاه های جمکران و سامرا ارتباط بر قرار کنند و بقیه هم باید بدون اما و اگر باورمند به این ارتباط های غیر قابل اثبات شده باشند !

گروهی رند و فرصت طلب بیش از ۱۲۰۰ سال است که شخصیت یک امام موهوم را ساخته اند و به خورد گروهی خرافه پرست ناآگاه در طی این ۱۲ قرن داده اند و هر بار هم یکی از همین شیادان رند برای پیش برد کار خرافه پروری دستگاه تشیع دروغی دیگر را سرهم می کند و به خورد امت جاهل شیعه گرا میدهد!
خالی بندی آخوند ناصر شیاد (مکارم) شیرازی یکی از همین خالی بندی های نخ نما و تکراری دستگاه خرافه پراکنی ملایان است.
به این مورد از او که از تارنمای گویا نیوز کپی شده است توجه کنید.
به گزارش «سحام»، آلت‌الله! ناصر مکار! شیرازی اظهار عقیده کرد: یکی از دلایل موفقیت رهبر انقلاب ارتباط نزدیک ایشان با امام زمان در همین مسجد جمکران است ...  !!!!!!!!!!!!!!!

مکار شیرازی! پیش از ظهر امروز در دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در قم اظهار کرد: در گذشته به مسجد جمکران می‌رفتیم که مسجدی کوچک بود و در آن بسته بود، در آن را باز می‌کردیم، نمازی می‌خواندیم و بر می‌گشتیم؛ اما امروز در سال میلیون‌ها جمعیت به عشق امام زمان! به قم می آیند.. :v
این مرجع تقلب! بیان کرد: ما وقت (ظهور) را تعیین نمی کنیم ولی امید زیادی داریم که ظهور نزدیک باشد. ما امیدواریم در آستانه ظهور باشیم...  :v

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر