۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

شبکه‌ی خبر تلویزیون حکومتیِ جمهوری اسلامی بازجویی از یک «مدلینگ» را با عنوان نشست خبریِ دادستانِ تهران پخش کرد...

شبکه‌ی خبر تلویزیون حکومتیِ جمهوری اسلامی بازجویی از یک «مدلینگ» را با عنوان نشست خبریِ دادستانِ تهران پخش کرد.
در فیلمِ منتشر شده از شبکه‌ی خبرِ حکومتی عباس جعفری دولت‌آبادی در حال اعتراف‌گیری از خانمی می‌باشد که به عنوان مدلینگ مشغول به کار بوده است. الهام عرب که در همین راستا دستگیر شده به تشریح عملکرد خود پیرو سئوال‌های دادستان می‌پردازد.
الهام عرب که پیشتر  به عنوانِ مهمانِ یکی از برنامه‌های شبکه سه سیما به صورت محجبه دعوت شده بود در این جلسه‌ی دادگاهی همانند دیگر «اعترافاتِ تلویزیونیِ» ساختگی در جمهوری اسلامی از عملِ خویش ابراز ندامت کرده و می‌گوید اکنون دوست ندارد که عکس‌های وی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. وی با تاکید فراوان بر شبکه‌ی اینستاگرام  در پاسخ به سئوال دادستان تهران این شبکه را عامل انحراف جوانان و همچنین علت اصلی انتشار  عکس‌های خود می‌داند.

اما آنچه از ماحصل این برنامه که با عنوان نشستِ خبریِ دادستانِ تهران برگزار شده می‌توان نتیجه گرفت، ایجاد فضای امنیتی که از آن به عنوان عبرت نام می‌برند و در جهتِ کنترل و فیلترینگ شبکه‌ی اینستاگرام می‌باشد وگرنه در صحبت‌های این مدلینگ که در مسند مجرمش قرار داده‌اند هیچ امر خلافی دیده نمی‌شود و تنها بر اساس حرفه‌اش به کار پرداخته که از منظر حاکمیتِ اسلامی جرم محسوب می‌شود.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر